winterfall.blogg.se

Roligt att många kikar in :)

Kategori: Allmänt

Den här bloggen står, som ni kanske ser tom. Det beror på att jag inte har tid eller kunskap till hur man gör en bloggdesign. Kanske skapar jag en ny på en annan plats som är lättare med design, kanske får se hur jag gör. Skulle vara roligt eftersom jag har ganska många bilder på datorn som behöver läggas ut! Eller ja behövs och behövs men skulle vara roligt att visa dom. Här kommer en bild jag har att bjuda på nu. 

 
När jag inte bloggar, som INTE ÄR OFTA kan ni hitta mig på andra ställen där jag är mer aktiv! 

INSTAGRAM :  malinwinterfall - följ gärna mig där jag lägger ut bilder några gånger i veckan 
BREV:            malin winterfall - jag blir alltid lika glad av brev så skicka gärna ett till mig om ni känner för det, svarar alltid!

Kram från mig/ Mrs. Winterfall :) 

KOMMENTARER:

  • Hanna skydaughter👍 säger:
    2014-03-16 | 21:53:50

    Fin bild!

    Svar: Tack!!!
    Malin Winterfall

Kommentera inlägget här: