winterfall.blogg.se

Sötevent med Sneaky Dragons :)

Kategori: Allmänt

Idag så skulle vi göra en sådan söt outfit med våran ponny/startis som möjligt. Jag har inte (ännu) en ponny så jag fick ta min lilla Winterking. Han har stått länge i stallet och behövde lite luft. 

Alla var så fina och gulliga. Jag själv försökte så gott jag kunde, då jag inte har så mycket kläder tyvärr. 

 

Jag velade mellan en röd eller blå men eftersom jag nästan alltid har blå kläder så var det kul med en röd outfit. :)

Eventet var otroligt roligt, synd bara att jag inte alltid kan vara med då det är så mycket saker IRL. Men det är verkligen jätte kul i klubben. Vem vann då? Tyvärr inte jag... utan det var ELLIE NORTHFALL! Grattis till dig :D


Eventet avslutades med en stor kram, även en till er :D / Malin Winterfall <3 

p.s heeeej Hanna skydaughter 
:D 

KOMMENTARER:

  • Hanna skydaughter säger:
    2014-03-20 | 22:52:46

    En stor klump med ponnys och startisar ❤️
    PS, hej på dig med flygande drake 😘

  • Annie Lightningheart säger:
    2014-03-21 | 12:49:35
    Bloggadress: http://anniebretta.blogg.se

    Grattis till Ellie :D

    Svar: Ja!!! Hon hon hade en jätte fin outfit, så hon var väl värd vinsten :)
    Malin Winterfall

Kommentera inlägget här: