winterfall.blogg.se

En video där jag skämmer ut mig totalt!!!!!

Kategori: Allmänt

Det finns en video som jag tycker är jätte rolig som en kompis till mig gjorde. Jag var nog i level 10 kanske och trodde att jag skulle komma bra till eftersom jag leder ganska länge. Sen ja.. då händer något... som ni ser om ni kollar. Trodde ingen FILMADE men det fick man reda på efteråt av underbara Tilda Moonnight som har gjort videon ;) 


KLICKA HÄR FöR ATT KOMMA TILL DEN!!! :D 

Jag tävlade med min Winterking som ses allt för sällan på bloggen. Sen jag var även med i klubben Prime Queens. Älskade den klubben för alla var så snälla och vi hade kul tillsammans. Minnen!!!! Jag brukar prata med vissa personer från den klubben ibland. Men inte jätte ofta. 

Kram alla ni underbara läsare!!! / Malin Winterfall
 
 
Kommentera inlägget här: