winterfall.blogg.se

Min ''nya'' blogg!

Kategori: Allmänt

Jag sitter här och skriver det här inlägget på min ''nya'' blogg. Egentligen gjorde jag bloggen för några månader men eftersom jag inte kunde spela hemma så skrev jag inga inlägg. Anledningen till att jag inte kunde spela på min egna dator var att star stable inte fanns till mac förut. Det som gjorde att jag nu kan spela var att min gamla PC dator blev lagad av en kompis till min pappa. problemet med den var att det var otroligt segt. Om jag var på en plats där det var många så hackade allt och det gick knappt att rida alls. Men för inte så länge sedan kom det äntligen till mac och nu funkar det jätte bra, utan problem! 

Som jag sa innan så kunde jag inte spela hemma, utan istället så fick jag spela hemma hoss min bästa vän IRL som på sso heter '' Jennifer Winterstar'' och har en blogg som ni gärna kan läsa och heter http://winterstarstable.blogspot.se/ . Hon lägger ut jätte fina bilder och skriver jätte bra texter enligt mig. :) 

 

Bilden ovan är en bild på mig och min prickiga häst, snowlion. Jag var inte trött igår kväll så jag beslutade mig för att logga in på sso och se om det var någon rolig inne att chatta med och om jag kunde ta några fina vinterbilder innan snön förvinner. Det var några roliga personer i global som jag chattade lite med, vi alla var lite smått flummiga men det var roligt! 

Jag hoppas att ni alla får en rolig söndagskväll även om det är något fel på sso sidan så det inte går att logga in. Hoppas dom löser problemet snart. Men det gör dom nog! Ha det bra / Malin Winterfall :) 

KOMMENTARER:

  • Wirre Weris Drake säger:
    2014-03-06 | 23:38:28
    Bloggadress: http://dragonforce.blogg.se

    Aw prick korven ju! x)

    Svar: haha ja ;) Malin Winterfall
    Malin Winterfall

Kommentera inlägget här: