winterfall.blogg.se

Min favorithäst ''Rockdiamond''

Kategori: Allmänt

Jag sa innan att jag har tre hästar. Dock så rider jag NÄSTAN ALLTID på min vita anda som ni ser på bilden nedan. Han heter Rockdiamond. Det gör den för att jag gillar musikstilen rock och för att det passade ihop med diamond. Därför heter den just så. Idag blev han äntligen i level 15 och är därför efter mycket slit, färdiglevlad. 

Om ni skulle se mig i spelet så är det förmodligen med den här outfiten också. Det är för att jag har i stort sätt bara har fina blåa kläder och för att JAG tycker att det är fint. Det jag brukar byta till är andra tröjor eller till min tävlingsoutfit till championaten. När jag är med klubben så har jag gula kläder, dock inte alla eftersom jag inte fått tillräckligt med rykte men så mycket jag kan alla fall. 

 
Om ni skulle se mig, säg gärna hej. Det skulle jag bli jätte glad över! Kram på er alla och ha en bra vecka :) 
 
Kommentera inlägget här: