winterfall.blogg.se

Hur ser en vanlig sso dag ut för mig?

Kategori: Allmänt

När jag kommer hem eller om jag hinner på morgonen så loggar jag in. Det bästa jag vet med att logga in är när någon av sina vänner skiver i vänchatten eller i klubbchatten. Då blir jag genast på jätte bra humör! Om ingen skriver till mig så brukar jag skriva till någon eller börjar göra uppdrag. Men det blir ju roligare om man skriver till någon samtidigt :) 



Här ovan är en bild på mig och Landon. Det var ett tag sen men ändå... Techo kom till byn och ska få uppdraget att vakta Ridhuset. Självklart hjälpte jag honom dit, hehe! 

Visste du förresten att jag inte alltid gör de gula uppdragen? Kanske ingen jätte stor och intressant nyhet, men ändå. Det är för att jag har fått ganska många i gåd och tycker vissa är ganska tråkiga. Dels för att man får rida fram och tillbaka och för att jag vill hålla mig kvar i de låga levlarna ett tag till. Just nu är jag i level 14 men det tar nog ett tag innan jag kommer upp i level 15 i min takt. Det är ju skönt att få det klart, men kul ändå att ha uppdrag, eftersom man sen bara kommer ha dagliga när man är klar.
 
Jag försöker även att vara med klubben. Jag trivs och tycker verkligen att den här klubben är rikigt bra! Skolan tar upp ganska mycket tid och därför kan jag inte vara med på så många event som jag vill. Men om jag inte gör något annat och kan så är jag med. 


 
Många av mina vänner på sso har jag träffat på kvällen. Allt blir så mycket roligare då. Alla blir flummiga, jag med såklart! Tyvärr så blir man ganska seg dagen efter men det är kul just då :) 

Hoppas att ni fortsätter att kolla in min blogg även fast jag inte skriver så ofta!!! 

Kram!!! / Malin Winterfall <3 
Kommentera inlägget här: