winterfall.blogg.se

Hej, jag har en haj på ryggen!

Kategori: Allmänt

Om det är något jag tycker är extra roligt med uppdrag så är det att ha saker på ryggen. Det kan vara allt från en äggkorg till en haj. Det ser både roligt ut och känns även som man faktiskt utför uppdraget. Att som man ibland har, en trästock eller liknande i ryggäcken. Det känns inte alls samma sak för det är inte så troligt att den skulle få plats där.

På bilderna här nere var när jag hjälpte stakars ensamma Mario uppe vid observatioriet. Han hade lite saker som han skulle slänga. Självklart hjälper jag honom men först måste jag fota ;) 

 
Ja... En haj skulle han då tydligen slänga? haha hur coolt hade det inte vart att fått den och kunnat haft på sig den så andra kunde se en med den. Okej kanske skulle vara lite konstigt, men lite kul??? 

 
Somnade ganska sent inatt eftersom jag satt uppe och chattade med Reggan, Pitepalt och Tai. Det var jätte kul, för jag låg i sängen och skrattade åt det vi pratade om i flera timmar, haha! SSO är verkligen MYCKET roligare på natten, älskar alla roliga och flummiga nattugglor :)

Kram på er!!! / Malin Winterfall  

p.s fick även över 150 följare på instagram idag!!! Otroligt glad över det, tack! :')

KOMMENTARER:

  • Hanna skydaughter säger:
    2014-03-17 | 21:10:10

    Nice haj 👍
    Har inte gjort det uppdraget tror jag inte, har varit jätte dålig på att göra dagliga och tävlingar, så har inte ens fått observatoriets ridbana 😉✌️👌

Kommentera inlägget här: