winterfall.blogg.se

Besöktsrekord!!

Kategori: Allmänt

Tack alla som gör in och kollar på min blogg. Kanske inte många om man jämför med andra som har flera hundra, men det är jätte många för mig! Ni får fundera lite på hur många det kan vara ;) 
 
Ja... vad har hänt för Malin Winterfall idag? 



Jag vaknade vid 8 på morgonen av att pappa pratade med mig om något, vet inte riktigt vad för jag halvsov just då. Det är inte så lätt att väcka mig, så jag är glad över vilken tålamod mina föräldrar har med mig på morgonen. Tillsist vaknade jag och då åt jag frukost på sängen, för att jag är lat och det är väldigt mysigt också. Samtidigt kollade jag lite på instagram och lite olika bilder på mobilen. När jag hade ätit upp så gick jag och hämtade datorn och loggade in en liten stund på sso, blandannat så flyttade jag till js. Så om ni vill hitta mig, så leta där omkring ;) 


Sedan åkte jag till skolan och biologin skulle inte börja förrens halv 11 så jag pluggade lite till ett prov senare på dagen. Efter lektionen hade vi lunch och det var hamburgare. Supergott!! Då satt jag med mina muppiga men väldigt roliga kompisar och vi fnissade och skrattade åt allt möjligt konstigt, haha! 

Skolan flöt på och tillslut slutade den, lite tidigare till och med. Nu sitter jag här och skriver det här inlägget. Nu ska jag städa lite i mitt rum och även lite i köket eftersom jag ska göra maten idag. Efter det ska jag iväg med farmor och pappa, då ska vi handla lite och även fika. Man kan inte åka till farmor utan att fika, skämt och sido. :) 

Hoppas eran dag blir lika bra/ Mallan Mallis Mulle Malle Baloo Malin Winterfall :) 

KOMMENTARER:

  • Hanna skydaughter säger:
    2014-03-23 | 01:53:24

    Är så himla klumpig 😋 jag var tvungen att råka tappa den vassaste kniven i köket och kniven var tvungen att döda mitt ben, typiskt! Så det var direkt ner till doktorn och sy. Så ny sitter jag hemma med världens bandage.
    Japp, så såg min dag ut 😉

    Svar: Nemän aww va klumpigt :/
    Malin Winterfall

  • Hanna skydaughter säger:
    2014-03-23 | 22:21:45

    Jepp, eller ganska mycket klumpigt;-) men man får se det från den ljusa sidan! Jag slipper skolan inom pga att jag inte kan gå :P

Kommentera inlägget här: